Ponuka nehnuteľností MagazínKontakt

Prenajať nehnuteľnosť

Pripojte sa k nám na cestu za úspešným prenájmom

Prečo DO DOMČEKA

Vízia spoločnosti DO DOMČEKA prináša nový komplexný rozmer do sveta realít, výstavby a financií v Banskej Bystrici a okolí. Našou prioritou je odviesť prácu, ktorej výsledky prinesú klientovi radosť a s dôverou sa nás vždy obráti.

Našimi silnými stránkami sú otvorenosť v komunikácii, znalosť aspektov realitného trhu a zvyšovanie úrovne prezentácie nehnuteľností. Spájame aktuálne trendy v marketingu s obchodnými skúsenosťami, ktoré sú postavené na základoch analytiky a stratégie v duchu win-win.

Ako prenajímame

Hodnota

Zistiť v čom je nehnuteľnosť výnimočná je pri predaji odrazovým mostíkom. Vidieť ju osobne pred určením reálnej trhovej hodnoty je nevyhnutné. V praxi sa málokedy podarí presne nastaviť cenu, za ktorú sa nehnuteľnosť v konečnom dôsledku predá, možno však určiť si cenovú škálu. Na odhadnutie zdravej predajnej ceny je potrebná skúsenosť a posúdenie všetkých aspektov. Taktiež analýza trhu, predností a nástrah.

Stratégia

Stratégia predaja sa zvyčajne nastavuje podľa toho, za aký čas je potrebné nehnuteľnosť predať. Dĺžka predaja závisí od preferencií a potrieb predávajúceho. Následne sa nabaľujú ďalšie faktory. V dnešnom svete silnej reklamy sa nesmie zabúdať na autenticitu, originalitu prezentácie, marketingový plán a predovšetkým transparentnú komunikáciu. Informovanosť o trhu, marketingové nástroje a štatistiky sú podkladom na vytvorenie účinnej stratégie.

Príprava

Ďalším kľúčom je pustiť sa do práce a pripraviť na predaj samotnú nehnuteľnosť. Úprava nehnuteľnosti je postavená na čistom a vzdušnom prevedení priestoru bez osobných vecí, na príjemných doplnkoch a neutrálnych farbách. Ak je nehnuteľnosť v pôvodnom stave a zariadená prostredkujeme aj vypratanie nehnuteľnosti. Prvý dojem je to, na čom najviac záleží. Ak sa podarí nechať vyniknúť život a čistotu, opadnú pochybnosti a cena sa môže pohnúť už len vyššie. Jednoducho povedané: „Potrebujete si vedieť predstaviť seba samého na danom mieste, v roli kupujúceho.“

Marketing

Zaujať fotkou sa nepodarí každému. Dôležité je mať k dispozícii fotografa s citom pre priestor, farby, tvary a celú škálu estetických prvkov. Tie vytvárajú dokonalú geometriu pre oko, ktoré následne odovzdáva pozitívnu informáciu. Všetko sa ale začína kvalitnou technikou a praxou. Ďalej nasleduje spracovanie a inzercia prostredníctvom množstva zákulisných technológií. Vizualizácie, tvorba kampaní, interná databáza a marketingové nástroje sú tajomstvom dobrého predaja.

Hľadanie

Pri hľadaní kupujúceho sa stáva realitný agent zástupcom, detektívom a mediátorom v jednom. Zabezpečuje, aby si obe strany rozumeli a dohodli sa. Záleží na transparentnej komunikácii a perfektnej informovanosti o nehnuteľnosti. Promptnú a dôslednú komunikáciu je potrebné vyvinúť v rámci kontaktov z internej databázy, na sociálnych sieťach a vo vzťahoch s inými partnerskými spoločnosťami.

Komunikácia

V otvorenej komunikácii platí, že otázky a odpovede vedú ku konštruktívnemu výsledku, kedy sa vytvorí prirodzený balans a nikto neprehrá. Je dôležité nastaviť podmienky predaja tak, aby vyhovovali obom stranám. Mať nad predajom nadhľad a brať ho ako cestu win-win, kedy vy zarobíte a nový majiteľ investuje. V týchto chvíľach potrebujete mať istotu, že je všetko v tých najlepších rukách a komunikácia prebieha bez emócií.

Výber

Nájsť kupujúceho, ktorý vyhovuje nielen v rámci sympatií, ale aj z hľadiska serióznosti a financovania je ďalším dôležitým kľúčom. Realitné kancelárie sú vzájomnými partnermi a nie konkurenciou. Možnosť výberu kupujúceho cez iného realitného makléra je teda prirodzená. Finančný špecialista overí, či kupujúci z hľadiska bonity vyhovuje a akým spôsobom bude kúpu financovať.

Nájomná zmluva

Zistiť v čom je nehnuteľnosť výnimočná je pri predaji odrazovým mostíkom. Vidieť ju osobne pred určením reálnej trhovej hodnoty je nevyhnutné. V praxi sa málokedy podarí
...prehĺbte potenciál investičnej nehnuteľnosti.

Rent management

Kompletná starostlivosť o nehnuteľnosť v prenájme. Máme marketingové, obchodné aj právne riešenia, ktoré vám pomôžu na ceste za vašim cieľom.

Chcem prenajať s DO DOMČEKA

Dobrý krok!

Potrebujeme už len pár informácií.