Človeka, ktorého povolanie je realitný maklér a nerobí túto činnosť len ako "bokovku". Čo presne tým myslím? Chcete, aby sa vám venoval naplno. Tým naplno myslím, že svoju robotu robí kvalitne a tiež, že máte jeho plnú pozornosť. Niektorí ľudia robia realitného makléra popri práci, ako privyrobenie si k platu. Pri takom maklérovi by som spozornel. Taký človek nepotrebuje budovať značku, svoje meno. Ak niečo odflákne, nič sa nedeje, veď má stále svoju prácu a svoj plat. Vy chcete profesionála, ktorý žije tým, čo robí. Venuje vám dostatok času a informácií.
S informáciami súvisí aj nasledujúci bod. Práca realitného makléra je práca s ľuďmi a teda komunikácia. Slovo komunikácia nespomínam náhodou. Sám som zažil ľudí, ktorí pracujú v službách a komunikujú s klientmi akoby práve zliezli zo stromov. Komunikácia je dôležitá. Takže chcete makléra, ktorý sa vzdeláva ako v odborných častiach svojej práce, tak aj v komunikačných a osobnostných oblastiach.
Verím, že si želáte, aby sa vaša nehnuteľnosť predala čo najskôr. Súvisí to s komunikáciou a stratégiou win-win. Veľmi tiež záleží na etickom kódexe a na recenzciách od predošlých klientov. Svoju pozornosť preto sústreďte na recenzie, ktoré je možné pridať verejne prostredníctvom Google recenzií, tie určujú transparentnosť názorov. V tomto prípade sú obe kvalita aj kvantina dôležitými ukazovateľmi.
Spýtajte sa svojho makléra, v čom vidí kvality vašej nehnuteľnosti a ako ju bude propagovať . Sú takí, ktorí urobia rýchle a nekvalitné fotky z mobilu, nahrajú ich na realitné inzertné portály a to je všetko. A potom sú tu kvalitní makléri a realitné kancelárie, ktoré vám spravia homestaging, krásne fotografie, virtuálnu prehliadku a zábery z dronu. Dokážu vám zabezpečiť fotografie a video z dronu, aby mali ľudia predstavu aj o prostredí, v ktorom sa nehnuteľnosť nachádza. A keďže internetovný marketing dnes hrá vo svete obchodu hlavnú rolu, starajú sa v tomto priestore o vás. Prezentujú na sociálnych sieťach a propagujú na najpopulárnejších portáloch s nehnuteľnosťami.
Môže sa stať, že maklér je veľmi vyťažený. Tí špičkoví, ktorí pracujú pre kvalitné realitné kancelárie, majú realitných konzultantov. A teda viete, že vy ako klient ste na prvom mieste. Máte na predaj špecifické požiadavky alebo ste začiatočník a idete predávať po prvýkrát? Oba prípady sú prirodzené. Predaj nehnuteľnosti so sebou nesie aj množstvo iných faktorov a problematík, ktoré dobrý tím realitných maklérov predvída a postará sa o to, aby boli Vaše priania splnené. Sú tu pre vás.
Spoznajte nové nehnuteľnosti hneď ako budú dostupné. Zašleme ich na váš mail a vy nezmeškáte tú vašu!